Una bonica història ens explica en forma de conte la vida de Soichiro Honda. Sembla ser un somni fet realitat. Ara bé, prové d'aquí el seu eslògan "Honda. El poder dels somnis"?
Avui us presento diferents portades del suplement setmanal del Helsingin Sanomat on es fan propostes sobre què fer durant aquella setmana. Tenen un disseny molt simple i a la vegada molt treballat, com qualsevol bon disseny finès.
Per als qui no parlin la seva llengua, Nyt vol dir Ara, per tant, ho trobo molt encertat també!
Si mai aneu per aquelles terres, ja sabeu on trobar opcions de turisme alternatiu!
El disseny ha estat desenvolupat per l'agència 358 de Helsinki, nom que coincideix amb el prefix telefònic del país.
Avui us full presenter un dels grans treballs de Susan Kare d'una manera peculiar, i és que va ser la qui va desenvolupar les primeres icones i tipografies d'Apple Macintosh. Ara, estan a la venda en forma de cartells a la seva pàgina web pel "mòdic" preu de $89 cadascun.
Aquest anunci rús ens transmet la importància de respectar els senyals de trànsit. I és que és ben cert: cada senyal de trànsit és la vida d'una persona. Així doncs, quants senyals més ens saltarem? Quantes vides més es perdran a les carreteres?
Trobo que és una molt bona manera de sensibilizar... El problema? Que els qui no les respeten, seguirán sense respectar-les!
Realment tinc poc a dir i és que aquest vídeo m'ha deixat sense paraules. Sembla mentida el que es pot arribar a fer amb StreetView de GoogleMaps i mooooltaaaa imaginació!
Aquest curt és obra de Tom Jenkins. Enahorabona pel resultat!
Com passa cada any, aquest any Reuters ja ha fet públiques les que per l'agència són les 100 millors fotografies de l'any. Tot i que no us en deixo les millors, he fet una selecció d'algunes de les que no són tan "fortes" emocionalment però us recomano que, si realment teniu curiositat, entreu a la pàgina web on hi trobareu tot el repertori i una breu explicació en anglès de cadascuna, que us permetrà entendre-les molt millor i ubicar-les en el seu context.
Tot i que la pròpia pàgina web ja us avisa, us informo que la foto 100 és bastant impactant i que pot ferir la sensibilitat de molta gent. És una molt bona fotografia de la qual he hagut de prescindir en aquest post, degut al seu impacte.
Al principi de la web us permet modificar si veure les imatges en slideshow, que és com apareix per defecte o veure "all imatges". Jo us recomano aquesta opció ver veure-les totes d'una passada sense haver d'anar pujant i baixant la pàgina per veure les imatges i poder anar clicant a les següents...
Doncs sí, avui és el quart dijous de novembre i, com cada any, als Estats Units es celebra el que ells anomenen Thanksgiving Day, una festa que trobo encantadora.
Google no ha volgut deixar escapar aquesta ocasió per fer el seu propi Doodle. Donat que només està disponible a la web americana, us en deixo el vídeo per poder compartir-lo amb tots vosaltres.
Des d'aquí us desitjo un feliç dia d'Acció de Gràcies a tots els qui tingueu la oportunitat de celebrar-ho.
Doncs resulta ser que la polémica campanya de Benetton ha estat un plagi d'una campanya prèvia del producte Sugafor que va dur-se a terme al 2006. Aquesta marca no va anar pas tan lluny, però podríem dir que els va servir "d'inspiració"... Sugafor, en el seu dia, també va ser denunciat per Veneçuela per haver utilitzat la imatge del seu governador amb ànim de lucre.
Avui us porto el vídeo de la presentació de l'últim servei de Nokia. Colir, sense cap mena de dubte! Aconseguiran remuntar en el mercat de la telefonia mòbil?
Fa molts dies que vull penjar això,però penso que encara hi sóc a temps, encara que molts probablement ja ho coneixeu, pot ser, fins i tot, una nova oportunitat per clicar...
I és que (copio del correu) 300 persones han aconseguit gravar aquesta preciosa SceneMob ECOM per la discapacitat. Creus que pots aconseguir que 30 persones més ho puguin veure?
http://www.youtube.com/watch?v=JPWFtapYOXQ
Ajuda'ns a que sigui récord de visualizació a la xarxa. Envia-ho a la família, els amics, els companys de feins, els pares de l'escola, la veïna del cinquè, etc. Prem-hi des de l'ordinador de casa, des de la feina, la pda, el cibercafè, etc.
Thomas Suarez us deixarà bocabadats! Només té 12 anys i ja ha desenvolupat 4 aplicacions per iOS!
Una d'elles és Bustin Jieber, diguéssim que és una aplicació anti Justin Bieber que permet jugar a través del Game Center i les jugador poden fins i tot parlar per wat de veu.
Avui us parlo d'un projecte realitzat per dos ex-empleats d'Apple: Tony Fadell i Matt Rogers. Es tracta de Nest, un termostat que, a diferència de la resta, no és complicat d'utilitzar i no t'has d'adaptar a ell sinó que ell s'adapta a tu. A més, pots controlar-lo tot i no estar a casa, mitjançant qualsevol dels dispositius mòbils d'Apple (iPad, iPhone…).
El seu disseny és tan cuidat com qualsevol producte d'Apple i de moment només està disponible als EEUU, tant mitjançant la seva pàgina web com per Best Buy i costa $249.
Tot i que no m'agrada penjar reels al bloc sinó peces completes, avui us en presento un, a mode de portfolio de Sander van Dijk. M'ha semblat molt interessant i curiós a la vegada, especialment per la importància que dóna a que va penjar aquest vídeo a la xarxa l'11/11/11.
I com bé diuen, una imatge val més que mil paraules, per tant, no crec que mereixi gaire la pena descriure aquesta campanya de Benetton titulada Unhate.
Les seves imatges s'expressen soles i, davant la societat actual, com imaginareu, ja han estat retirades del món publicitari.