divendres, 22 de febrer del 2008

IPFE - Exercici 7 - Canal de TV (primera part)

Concepte:
Primera part: Descripció d'un mateix. Qui sóc? Qui vull ser d'aquí 10 anys?
Segona part: Creació d'un canal de televisió. Briefing.


Resolució:
PRIMER PAS:
Qui sóc? Em dic Meritxell Llorach, dimecres compliré 22 anys, estudio disseny gràfic a Elisava i estic a 4 mesos d'acabar la carrera, si tot va bé. Visc a Viladecans des de fa gairebé 22 anys i no m'agrada gaire viure allà. Tinc moltíssimes aficions però cal destacar la meva gran passió per viatjar i pel disseny. M'encanta compartir això amb els qui m'envolten i mereixen la pena. No m'agrada gaire estar sola i necessito estar sempre súper ocupada i fent mil coses alhora; per culpa dels meus nervis. És per això que actualment em passo els matins treballant a la CCMA i les tardes a Elisava. A més, quan arribo a casa, em donen les mil fins que no vaig a dormir, gràcies al meu inseparable Mac, que m'acompanya sempre que puc. Internet és bàsic per mi, però de tant en tant també n'agraeixo la desconnexió. I és que és molt més fàcil localitzar-me via e-mail que via mòbil, tot i dur-lo sempre a sobre (moltes vegades en silenci). No sóc gaire dormilega i crec que a la llarga això m'acabarà repercutint. No tinc temps per fer exercici, cosa que crec molt necessària, i em passo el dia de cadira en cadira (feina, universitat, casa...), fet que no m'agrada i em debilita força. Lluito per tot el que vull i no paro fins a aconseguir-ho.
Com vull ser d'aquí 10 anys? D'aquí 10 anys m'agradaria seguir sent la mateixa persona, més madura, amb la carrera acabada i algun Màster (també acabat) en Disseny i Produccií de Televisió i Cinema. Espero i desitjo haver aconseguit ser independent, tenir una feina estable, a poder ser lluny d'aquí; to i que, ara mateix, tampoc m'importaria quedar-me aquí si tinc una feina que m'agrada i gent amb qui compartir el meu temps lliure. M'agradaria haver conegut més món del que ja conec i haver après molt de les diferents cultures i societats de tot el món. Espero no ser mare; seré massa jove i tindré ganes de viure la vida encara, a més sé que l'estil de vida que busco no és l'adient per un/a nen/a, ja que sovint penso que m'encantaria viure 3 anys aquí, 1 allà, 4 més enllà, etc.; per aprendre de tot arreu, encara que també opino que me n'acabaria cansant. El que no voldria perdre mai és l'esperit de menjar-me el món, de sortir a descobrir-lo, ni la valentia de deixar 'casa meva', la meva ciutat que tant estimo, per viure noves experiències i conèixer gent nova. També espero seguir fent mil coses, però dormint una mica més, encara que ja veig que poc a poc ho vaig aconseguint. M'agradaria tenir una mica de temps (per mínim que fos) per fer una mica d'exercici i poder estar menys dèbil; encara que per això també hauria de dur una alimentació saludable, cosa que ja fa temps que em plantejo (sempre de cara al futur...). Espero no estar hipotecada, encara que probablement ho estigui.

SEGON PAS:
Veure briefing en pdf

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada