diumenge, 18 de desembre del 2011

Audi - Real Madrid vs F.C. Barcelona


El passat dia 10, com molta altra gent arreu del món, vaig visualitzar el Clàssic que va jugar-se al Santiago Bernabeu. No vaig poder ser al camp, de manera que vaig visualizar-lo per TV3, on a la mitja part van passar un anunci especial d'Audi per aquesta ocasió.

Fa dies que volia penjar-lo al bloc, la veritat és que primer no li vaig parar gaire atenció, però a miad que anava avançant, cada vegada m'agradava més i, finalment, em va sorprendre! Us recomano que el mireu sencer, jo el trobo molt original.

Audi posa cara a cara el Barça i el Madrid de nou, però mitjançant els seus cotxes. Podria dir-se que es tracta d'un partit molt ben jugat, amb rapidesa, risc, intel·ligència, competitivitat i esport, com el que tot espectador voldria viure davant d'un partit d'aquest nivell. Sense cap dubte és una molt bona metàfora, que acaba amb un gest d'amistat, que potser tots dos clubs, fora del camp, podria aplicar-se...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada