dimecres, 24 de desembre del 2008

Previsualització de webs en dos o més navegadors


En la meva opinió, s'ha de provar més d'un navegador; doncs no tots visualitzen la información de la mateixa manera. Jo sóc més de MAC. I reconec que apenes faig servir Safari. Doncs estic ja cansada de que moltes aplicacions no funcionin correctament. En canvi, amb Firefox 3 estic la mar de contenta. A més, l'avantatge de Firefox, per mi, a part del tema de la visualització i del funcionament d'aplicacions, és la gran quantitat d'Addons que ofereix.

D'altra banda, també opino que no només s'han de provar diferents navegadors, sinó que també diferents versions d'aquests. Doncs, per exemple, IE6 i IE7 mostren algunes diferències i, en un projecte en el qual vaig estar treballant fa uns mesos, això ens va dur molts problemes. Finalment, vam aconseguir adaptar-los per ambdós, després de moltes hores de dedicació.

No us puc parlar, en canvi, de GoogleChrome; doncs de moment hi ha només la versió per Windoes i encara no l'he provat.

Tot i ser més de MAC,
opino que haig de tenir un PC al costat per realitzar comprobacions d'aquest tipus.
Font de la imatge: http://www.jalame.com.ar/wp-content/uploads/2008/06/guerra-de-navegadores.jpg

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada