dijous, 8 de gener del 2009

La fragmentació


Crec que el futur de la televisió està en Internet. En una espècie de Google on cada usuari cerca el que vol veure, quan vulgui veure-ho. De fet, en algunes empreses de televisió, com Televisió de Catalunya, ja funcionen així internament, és a dir, tenen una aplicació a la qual s'accedeix a través d'una URL en la qual introdueixes el nom del programa i el dia d'emissió i pots visualitzar-lo de nou. A més, aquest sistema també ofereix informació adicional, com les audiències televisives.

I pel que fa a les audiències, la veritat és que crec que ja actualment no ens hauríem de basar únicament en televisió, doncs com ja s'ha comentat, existeixen espais com ara YouTube i webs de cadenes tradicionals (no només amb programació a la carta com s'ha comentat anteriorment, sinó també amb agendes que emeten resums; a part del que és ja el programa íntegre ofert a la carta, en el qual es poden cercar per dia i hora d'emissió un breu resum de pocs minuts al voltant d'una emissió en concret) que haurien de tenir-se en compte a l'hora de realitzar el recompte d'audiències.

Com a usuaria, reconec que no miro gaire programació, però la poca que veig és a través de la televisió, exceptuant algun programa que pugui perdre'm algun dia, que el recupero de la web de la cadena de televisió.

En quant al diari, també el llegeixo per Internet, o més que diaris, el que llegeixos són portals de notícies que pertanyen a empreses de cadenes televisives. Però de totes maneres, segueixo consultant (fins i tot més que abans) els diaris en paper.
Font de la imatge: http://3000-tv.fateback.com/watch-tv-computer.jpg

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada