dijous, 15 d’octubre del 2009

Impacte de Diesel




Dies enrere, vaig passar amb el cotxe per davant de la botiga de roba Diesel del Passeig de Gràcia (cantonada Aragó) de Barcelona, quan de sobte vaig veure que un cotxe havia xocat contra un aparador de la botiga.

Parada en un semàfor i amb temps suficient per analitzar la situació, vaig adonar-me que no es tractava d'un accident, sinó d'un aparadorisme molt original. El cotxe estava impecable i no hi havia restes de vidres al terra.

La meva gran incògnita va ser: i a les nits, com s'ho fan perquè ningú entre per l'espai que queda entre el cotxe i el vidre? Segueixo sense tenir-ne la resposta, així com tampoc he tingut oportunitat de tornar a passar pel davant de l'escena.

Ara, navegant per la xarxa he trobat que a Madrid, a la botiga que la marca té a Fuencarral, també hi ha la mateixa escena, fet que em demostra que forma part de la campanya publicitària de la marca. Jo no vaig tenir ocasió de fer-ne fotografies però sí que he trobat qui n'ha fet de la botiga de Madrid. És la que he penjat sobre aquestes línies.

Realment un nou concepte de publicitat!!

Font de la imatge: http://www.briefblog.com.mx/wp-content/uploads/2009/09/fiat-500-by-diesel-1.jpg

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada