dilluns, 31 d’octubre del 2011

Pont de Besalú I



Pont de Besalú
Besalú (Spain)

4 comentaris:

  1. Fins a tres vegades he estat per anar a Besalú i, per unes coses i unes altres, al final no ha estat possible. Després de veure les fotos que has penjat, em venen encara més ganes d'anar-hi...
    Feia temps que no passava per aquí i veig que el nivell segueix sent tant alt o més que abans!
    Petons, Txell! ;)

    ResponElimina
  2. Hola Joan! Quina sorpresa tornar a rebre notícies teves!

    Doncs jo feia moltíssim temps que hi volia anar, i la última vegada que ho vaig planejar, abans de realment anar-hi, vaig acabar a Montserrat perquè el conductor es va equivocar de ruta! Jeje

    Ves-hi, perquè tot i que ho veus molt ràpidament, penso que val la pena!

    Petons!

    ResponElimina
  3. M'encanta Besalú, amb aquests aires de poble medieval! També l'he visitat vàries vegades, i fa poc he descobert altres pobles de pedra a la província de Girona, que valen molt la pena.

    Una abraçada!!!

    ResponElimina
  4. Doncs sí, Marina! La veritat és que és un poble medieval preciós! Jo tenia ganes d'anar-hi arrel del llegir El Pont dels Jueus i he de dir que em va meravellar!!

    Una abraçada!

    ResponElimina