![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjX4MkCvM6dXyZxhs13PUPLmXEAlgkkUX672Bz79yajMr86d_4S1Fpc6WbddeH6PmRgSdDG0Y2f0rdaNA8qMdq7nUQ2oZv46_UBtoSOA7GrZP7YP5IHsn_1iDZCsscPs3HCWDpoCLUf1dnT/s400/Dreher:+Sunflower.jpeg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgBmSJtsF7gXQ9CASZtQid6fuhSIRhOfEPgXo2k5uDP-a9M2faWAGo6ffIs9XcE3T7cPKFYw5hiMU1RkI5MC4zYLLEx_ZyEYqU3003_nbuHE0JiQosLKRTWiMnYBr7EQrGxknnd2Sxo0RHi/s400/Dreher:+Cactus.jpeg)
Com simbolitzem que un producte fa estiu? Què millor que, aprofitant que és un líquid, regui a determinades plantes que estan molt acostumades al sol i que demanen poca aigua?
Així ho ha fet l'agència milanesa Lorenzo Marini & Associati. La campanya publicitària es va dur a terme a Hongria el passat mes de juliol.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada