![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEikVqZVAzuUEKpsG758na5lVj9eKt61cdCHzS9dH8hr3S-3P7HxXHA4v6vCLgDRAQe244Bg6Hf0nFkrAvI0G9k31xxn01QP0iwj8FyMCKa98Kq8tNI96ViCBSyjAxzyaSU1YsX5_LgQKvNZ/s400/Picture+4.png)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg_VObnYT6b38wLdx7gTMnd4Kk5o1ol4RJuYebfXm896KvP3X_4Z6a46jRs-hLRvA_yDip29x_Jm-rzXePnZBTOD-oDRzgSJrmSTSwoRdy8aby8nW3TR3ZW3nRtwFORHISOn02eEvp01Uza/s400/federici-2010.jpeg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgr5JXpzei437sFqdkLCjZtnNbK3-Wd59atKaNzMF1ZnQ6yYJPtbJyfLgPutyCEebA0zBqAilR400NwWR7mVZxiCPO1y_pQX1pqWOisBz9bqB3HiOz9g-PTDwV6rdyvlgW2zVmbcx-zfs9a/s400/federici-2009.jpeg)
Federici, una marca de bombons i xocolates, ha llançat aquesta campanya publicitària per promocionar un dels seus productes.
Han cercat el súmmum de la temptació per representar-ho, així que pot ser que a algú els sembli una mica fora de to el caire que han decidit donar a la gràfica.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada