dijous, 5 de gener del 2012

Cacaolat, el primer anunci del 2012


Doncs sí, cada any hi ha tanta gent que es pregunta quin serà el primer anunci de l'any! TV3 va pasar un anunci, que per mi, és la millar elecció: Cacaolat!

Hem estat tant de temps pensant que perdríem aquest producte català tan preciat per tanta gent...! Un any pràcticament! I és que és un producte per tots: grans i petits. Per qualsevol moment: a peu de les pistes d'esquí calentet és el millor remei que he trobat! I a l'estiu, a mitja tarda, o per esmorzar, un dia de vacances, què me'n dieu? No em direu que no és millor fins i tot que la Coca-Cola! De petits no en poden prendre i calenta... Bé, no ho l'he tastat mai però no deu estar gaire bona... Jo em quedo amb Cacaolat!

I en aquesta nit màgica, us en deixo l'anunci que va estrenar l'any, amb l'esperança de tornar a trobar Cacaolats arreu al llarg d'aquest 2012. Jo no vaig tenir oportunitat de veure'l en primícia, rere la feinada a acabar-me el raïm, però un ocellet m'ho va dir i he decidit buscar-lo per la xarxa!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada